حذف مدافع عنوان قهرماني
 
بسم رب النور والنور
خوش آمدید
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
دو شنبه 19 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 13:56 ::  نويسنده : مهدی طرفی

 

تيم بسكتبال ممفيس گريزليز كه حامد حدادي ملي پوش بسكتبال ايران را در اختيار دارد توانست در سومين نبردش برابر اوكلاهاما به دومين پيروزي دست پيدا كند.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، ممفيس در سومين ديدارش برابر اوكلاهاما در مرحله نيمه نهايي كنفرانس غرب با نتيجه 10 بر 93 به پيروزي رسيد. ممفيس در كوارتر اول با نتيجه 22 بر 20 به پيروزي رسيد اما كوارترهاي دوم و سوم را با نتايج 31 بر 21 و 25 بر 20 واگذار كرد تا كوارتر پاياني تعيين كننده پيروز اين ديدار باشد. كوارتر چهارم اين ديدار نيز با نتيجه 23 بر 10 به سود ممفيس به پايان رسيد تا هر دو تيم در وقت قانوني به نتيجه تساوي برسند. در وقت اضافه اول اين تيم ممفيس بود كه توانست با نتيجه 15 بر 7 به پيروزي برسد و دومين پيروزي اش را در مرحله نيمه نهايي جشن بگيرد.

حامد حدادي پس از غيبت در دو ديدار توانست حضوري پنج دقيقه اي در تركيب تيمش داشته باشد و با كسب پنج امتياز به كارش در اين ديدار پايان دهد.

در ديگر ديدار مرحله نيمه نهايي كنفرانس غرب، دو تيم لوس‌آنجلس ليكرز و دالاس براي چهارمين بار برابر هم صف‌آرايي كردند كه در انتها تيم دالاس توانست به چهارمين پيروزي خود برابر مدافع عنوان قهرماني دست پيدا كند و نخستين تيم راه يافته به فينال كنفرانس غرب باشد. دالاس در اين ديدار با نتيجه 122 بر 86 به پيروزي رسيد.

مرحله نيمه نهايي كنفرانس شرق NBA نيز برگزار شد. شيكاگو كه براي چهارمين بار به مصاف آتالانتا رفته بود با نتيجه 100 بر 88 تن به شكست داد تا اين دو تيم در مجموع چهار ديدار در عدد 2 برابر باشند.

در همين چارچوب تيم بوستون به مصاف ميامي رفت كه در انتها با نتيجه 97 بر 81 تن به شكست داد تا اين تيم ميامي باشد كه در مجموع سه ديدار از حريف خود پيشي بگيرد.



نظرات شما عزیزان:

كامران با مرام
ساعت13:16---6 خرداد 1390
از حذف ليكرز خيلي ناراحت شدم

oneal
ساعت13:12---6 خرداد 1390
مطلب خيلي خوبي بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوعات
پيوندها


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 46
بازدید کل : 38941
تعداد مطالب : 54
تعداد نظرات : 13
تعداد آنلاین : 1

خدمات وبلاگ نويسان جوان

اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

خدمات وبلاگ نویسان جوان

كد ماوس

تعبیر خواب آنلاین